niedziela, 6 grudnia 2015

Do czytelników :)

Witam...:) No więc chciałabym wyrazić swoją wdzięczność wam za to, że jesteście na bierząco. :D 
Widzę, że kiedy wstawiam nowy post przybywa wyświetleń i tak oto jest już 177... *.* :D Bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ! :D 
Może w ramach podziękowania pokażę wam mojego ulubionego konia ze stajni. :) Wiecie, jak ma na imię i że ma ciemną maść, ale może wstawię tu nowe zdjęcia...? :p Które zrobiłam na stajni. 
No i poza tym macie tu moje ulubione gify nazywane też "ruchomą grafiką". ;)
<3 <3 <3 
1.

2.

3.

4.
5.

6.

7.
1.-z gry "Howrse"-serdecznie polecam! :) 
2.-z filmu "Mustang z Dzikiej Doliny-mojego ulubionego filmu o dzikich koniach(co prawda to bajka,ale zawiera wszystko, co piwiniem zawierać film, tylko inną grafikę...przynajmniej moim zdaniem *.* )...serdecznie polecam! :)
3.- ("Jeden oddech, jedno bicie, jazda konna całe życie!")-To moje ulubione, jeździeckie motto. :p
4.,5.,6.,7.-jedne z tych, które mi się podobają najbardziej (nr. 5 i 6 -z filmów).  <3
....................................................................................................................................................
PYTANIA TUTAJ: KLIK ;)

Diana.pack

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz